Zákaznické centrum Praha 1
Ať už se jedná o sepsání nové smlouvy nebo pouze drobné úpravy v té stávající, naši odborníci vám bez průtahů pomůžou. Stačí si jednoduše domluvit schůzku. Specialisté na plyn a elektřinu se vám budou věnovat osobně.
Vážení zákazníci, ve dnech 23. a 27. 12. a následně 30.-31. 12. vás na zákaznické lince obsloužíme v době od 8:00-16:30. Děkujeme za pochopení a přejeme klidné svátky.
Ať už se jedná o sepsání nové smlouvy nebo pouze drobné úpravy v té stávající, naši odborníci vám bez průtahů pomůžou. Stačí si jednoduše domluvit schůzku. Specialisté na plyn a elektřinu se vám budou věnovat osobně.
Pondělí | 8:30 - 17:30 |
---|---|
Úterý | 8:30 - 17:00 |
Středa | 8:30 - 17:30 |
Čtvrtek | 8:30 - 17:00 |
Pátek | 8:30 - 16:00 |
Sobota | zavřeno |
Neděle | zavřeno |
Hybernská 1007/20, 11000 Praha 1
telefon: +420 210 010 990
e-mail: prahahybernska@centropol.cz
Metro trasa B, stanice Náměstí Republiky, výstup směr Masarykovo nádraží.
Parkování je možné v ulici Na Florenci.
Zajistíme převod energií a vybavíme
vás stěhovacím balíčkem.
Počítejte zhruba s 30 minutami
Změníme smlouvu na elektřinu, plyn či telefon.
Zařídíme také přepis při prodeji nebo úmrtí.
Počítejte zhruba s 10 minutami
Podrobně vysvětlíme, jak probíhá změna dodavatele,
a všechny náležitosti vyřídíme za vás.
Počítejte zhruba s 20 minutami
Nastavíme nebo upravíme četnost a výši záloh.
Určíte si formu úhrady i preferovaný způsob komunikace.
Počítejte zhruba s 5 minutami
Přepíšeme smlouvu na nové odběrné místo,
například chatu, byt nebo garáž.
Počítejte zhruba s 20 minutami
Řešíte vytápění v bytě či domě?
Přijďte, prodiskutujeme, co je pro vás nejvýhodnější.
Počítejte zhruba s 20 - 60 minutami
Ať už se jedná o sepsání nové smlouvy nebo pouze drobné úpravy v té stávající, naši odborníci vám bez průtahů pomůžou. Stačí si jednoduše domluvit schůzku.