Vážení zákazníci, v době od 23.12. 2024.- 31.12.2024 vás na zákaznické lince obsloužíme v době od 8:00-16:30. Děkujeme za pochopení a přejeme klidné svátky.

×
Vyhledat na webu
Zavřít

Fixovaná i volná cena,
volitelná délka závazku

  • Elektřina Fixně online pro začátek  od 2 738 Kč bez DPH/MWh
    (3 313 Kč s DPH/MWh)
  • Zemní plyn od 1 181 Kč bez DPH/MWh
    (1 429 s DPH/MWh)

Nejlepší nabídka energií
pro nové zákazníky!

Neplaťte víc, než je nutné, když ceny energií na trhu rostou! Přestupte k nám od svého současného dodavatele a získáte extra nízké ceny energií s možností výběru délky závazku podle svých potřeb.

Detailní ceník

Aktuálně nabízený
Elektřina

FIXNĚ ONLINE PRO ZAČÁTEK na 1 rok

Komodita: Elektřina

Segment: Domácnost

Distribuční rok: 2024

Platnost: od 21. 08. 2024

Aktuálně nabízený
Plyn

FIXNĚ ONLINE PRO ZAČÁTEK na 1 rok

Komodita: Plyn

Segment: Domácnost

Distribuční rok: 2024

Platnost: od 30. 08. 2024

Jak snadno dosáhnout skvělých cen
pro domácnosti

Mobilní telefon - ilustrační foto

Spočítejte si nezávazně zálohu

Mobilní telefon - ilustrační foto

Vyplnění online formuláře během několika minut!

ruka drží telefon s nápisem hotovo a úsměvem Centropolu

Vše vyřídíme za Vás

Spočítat zálohu

  • Co musím doložit při přechodu k Centropolu?

    Je to velmi jednoduché – většinou není potřeba dokládat vůbec nic. Pro přechod je nutná smlouva, předsmluvní informace a plná moc. Všechny tyto formuláře vám včas pošleme předvyplněné. Pokud bychom přeci jen  potřebovali nějaké doplňující informace, náš operátor je s vámi projde a jednoduše se doplní.

  • Jaký je rozdíl mezi vysokým a nízkým tarifem?

    Pokud používáte vysoký i nízký tarif, znamená to, že po část dne platíte nižší cenu za elektřinu. Nízký tarif se zapíná v různých regionech v různých částech dne. Spínání je řízeno centrálně pomocí hromadného dálkového ovládání (HDO).

  • Jak získám přístup do samoobsluhy?

    Pokud jste klientem Centropolu, máte možnost si všechny aktivity spojené s energiemi kontrolovat online. S registrací vám pomůže náš specialista na Zákaznické lince 478 575 555, který vám vygeneruje heslo potřebné pro vstup a poradí vám se základním nastavením.

  • Jaký je rozdíl mezi odstoupením od smlouvy a výpovědí?

    Odstoupit od smlouvy s novým dodavatelem můžete bezplatně do 14 dnů od podpisu. Po uplynutí této lhůty obvykle přicházejí na řadu sankce. Těm se můžete vyhnout, pokud podáte výpověď.

    Výpověď můžete podat až do 15 dnů od zahájení dodávek energií, a to bez jakýchkoli poplatků. Podmínkou ovšem je, že jste smlouvu uzavřeli s podomním obchodníkem nebo na dálku – například telefonicky. Pokud jste smlouvu uzavřeli osobně na pobočce, výpověď podat nemůžete.

  • Kde najdu svoje zákaznické číslo?

    Vaše zákaznické číslo začíná písmenem Z a naleznete ho v pravém horním rohu vaší faktury nebo platebního kalendáře. Zákaznické číslo používejte, pokud s námi řešíte jakoukoli situaci. Pomůže nám to rychleji najít vaše údaje.