Vyhledat na webu
Zavřít

Fixovaná i volná cena,
volitelná délka závazku

  • Elektřina Fixně online pro začátek na 1 rok za 3 578 Kč s DPH/MWh
  • Elektřina Měsíčně se změnou 2 923,36 Kč s DPH/MWh
  • Zemní plyn od 1 500 Kč s DPH/MWh

Výhodně

Výhodnou cenou za dodávky elektřiny a plynu při online sjednání smlouvy to u nás teprve začíná. Dále našim zákazníkům nabízíme atraktivní slevy u našich partnerů.

Slevy a další výhody

Srovnání ročních nákladů

Spočítejte si, jaké budou vaše roční náklady a měsíční zálohy po úpravě regulovaných cen. Porovnat je můžete s předchozím rokem. Ceny se liší v závislosti na distribučních sazbách a distribučním území.

Spočítat

S péčí a pochopením

Naše služby stále zlepšujeme a nasloucháme tomu, co říkáte. Na GoogluSeznamu jsme díky vám nejlépe hodnoceným dodavatelem za poslední rok.

Do samoobsluhy


Proč Fixně online pro začátek?

Fixovaná i volná cena

Od 3 578 Kč/MWh vč. DPH (2 957 Kč/MWh bez DPH). S produktem Fixně online pro začátek na 1 rok získáte jistotu cen po celých 12 měsíců.

Smlouva na 1 rok.

Smlouvu podepíšete na optimálních 12měsíců, která Vás ochrání před případným růstem ceny silové složky energií.

Výhody online sjednání

Vše vyřídíte z pohodlí domova, sjednání ceny i podpis smlouvy. Veškerá komunikace je také bez papírů a vyúčtování najdete v online samoobsluze.

Sjednat on-line

Detailní ceník

Aktuálně nabízený
Elektřina

FIXNĚ ONLINE PRO ZAČÁTEK na 1,5 roku

Segment: Domácnost

Distribuční rok: 2024

Platnost: od 21. 03. 2024

Aktuálně nabízený
Elektřina

FIXNĚ ONLINE PRO ZAČÁTEK na 2 roky

Segment: Domácnost

Distribuční rok: 2024

Platnost: od 21. 03. 2024

Aktuálně nabízený
Elektřina

FIXNĚ ONLINE PRO ZAČÁTEK na 1 rok

Segment: Domácnost

Distribuční rok: 2024

Platnost: od 29. 04. 2024

Aktuálně nabízený
Elektřina

MĚSÍČNĚ SE ZMĚNOU

Segment: Domácnost

Distribuční rok: 2024

Platnost: od 01. 07. 2024 do 31. 07. 2024

Vy se ptáte – my odpovídáme

  • Co musím doložit při přechodu k Centropolu?

    Je to velmi jednoduché – většinou není potřeba dokládat vůbec nic. Pro přechod je nutná smlouva, předsmluvní informace a plná moc. Všechny tyto formuláře vám včas pošleme předvyplněné. Pokud bychom přeci jen  potřebovali nějaké doplňující informace, náš operátor je s vámi projde a jednoduše se doplní.

  • Jaký je rozdíl mezi vysokým a nízkým tarifem?

    Pokud používáte vysoký i nízký tarif, znamená to, že po část dne platíte nižší cenu za elektřinu. Nízký tarif se zapíná v různých regionech v různých částech dne. Spínání je řízeno centrálně pomocí hromadného dálkového ovládání (HDO).

  • Jak získám přístup do samoobsluhy?

    Pokud jste klientem Centropolu, máte možnost si všechny aktivity spojené s energiemi kontrolovat online. S registrací vám pomůže náš specialista na Zákaznické lince 478 575 555, který vám vygeneruje heslo potřebné pro vstup a poradí vám se základním nastavením.

  • Jaký je rozdíl mezi odstoupením od smlouvy a výpovědí?

    Odstoupit od smlouvy s novým dodavatelem můžete bezplatně do 14 dnů od podpisu. Po uplynutí této lhůty obvykle přicházejí na řadu sankce. Těm se můžete vyhnout, pokud podáte výpověď.

    Výpověď můžete podat až do 15 dnů od zahájení dodávek energií, a to bez jakýchkoli poplatků. Podmínkou ovšem je, že jste smlouvu uzavřeli s podomním obchodníkem nebo na dálku – například telefonicky. Pokud jste smlouvu uzavřeli osobně na pobočce, výpověď podat nemůžete.

  • Kde najdu svoje zákaznické číslo?

    Vaše zákaznické číslo začíná písmenem Z a naleznete ho v pravém horním rohu vaší faktury nebo platebního kalendáře. Zákaznické číslo používejte, pokud s námi řešíte jakoukoli situaci. Pomůže nám to rychleji najít vaše údaje.

Snižujeme ceny
energií, kdykoli to jde

Sjednejte si online smlouvu pro nové odběrné místo a získejte energie s výhodnou cenou i optimální dobou fixace.