Jak pracujeme se
zpětnou vazbou?
Nejprve ji potřebujeme získat
Je mnoho způsobů, jak se s námi můžete spojit. Můžete nám zavolat na číslo 478 575 555, napsat nám, nebo přijít osobně do jednoho z našich zákaznických center. A samozřejmě můžete svůj názor napsat veřejně.
Podněty probíráme na více úrovních
Ať už se na nás obrátíte jakoukoliv cestou, pokaždé budete mít tu nejlepší péči. Zakládáme si na lidském přístupu, a snažíme se vám vždy vyhovět. Pokud to bude potřeba, může se vašemu požadavku věnovat i vedení společnosti.
Sdělíme Vám výsledné řešení
Někdy řešení zabere pár minut, občas se ale může proces natáhnout i na pár dní. Vždy se s vámi ale na konci spojíme a probereme s vámi navrhované řešení, které vede k vaší spokojenosti.
Budeme rádi za každý názor
Podělte se o svou zkušenost s Centropolem
Potřebujete něco vyřešit?
Záleží nám na reputaci energetického odvětví
Chceme, aby všichni zákazníci na trhu s energiemi měli stejné podmínky a setkávali se pouze s férovým jednáním. Z minulosti si energetika vláčí nepříjemnou pověst, a to zejména kvůli chování podomních prodejců, se kterými jsme měli problémy i my. Z těchto důvodů jsme podepsali Deklaraci dodavatelů elektřiny a plynu, která chce stejně jako my zamezit všem nekalým praktikám a chránit zákazníky.