Zákazníkům postiženým povodní jsme připraveni pomoci. Více informací =>

×
Vyhledat na webu
Zavřít

Přišla mi upomínka, i když jsem zaplatil/a

Ano, i to se může stát. Obvykle za to mohou chybně zadané platební údaje.

  1. Porovnejte zadané platební údaje s údaji na upomínce. Pokud nesouhlasí, napište nám e-mail na mobil@centropol.cz nebo nám zavolejte na zákaznickou linku pod číslem *22.
  2. Zkontrolujte, zda Vám banka nevrátila platbu zpět. Pokud ano, zkontrolujte platební údaje a odešlete platbu znovu.
  3. Porovnejte datum vystavení upomínky s datem odeslání platby. Je totiž možné, že k nám platba dorazila až potom, co jsme upomínku vystavili.
  4. Zašlete nám doklad o zaplacení (výpis z účtu, útržek složenky, pokladní složenka z banky nebo snímek z elektronického bankovnictví) kde bude patrné, z jakého čísla účtu byla platba odeslána, včetně veškerých dalších identifikací. Na základě dokladu bude možné platbu dohledat, prověřit a případně spárovat s vystavenou fakturou.