Vážení zákazníci, v době od 23.12. 2024.- 31.12.2024 vás na zákaznické lince obsloužíme v době od 8:00-16:30. Děkujeme za pochopení a přejeme klidné svátky.

×
Vyhledat na webu
Zavřít

Přišel mi e-mail s nedokončenou registrací. Co mám dělat?

I to se může stát. Někdy se registrace nepodaří hned z několika důvodů. V takovém případě pošleme e-mail, kde informujeme o následujícím postupu. Pojďme si některé příklady uvést:

  • Nejčastější příčinou je to, že nemáme v evidenci e-mail, ke kterému dohledáme zákazníka. V takovém případě musíme aktualizovat údaje a to provádíme většinou po telefonní identifikaci.
  • Další možnou příčinou může být zcela chybějící zákazníka karta. Jste novým zákazníkem? Dejte nám vědět přes kontaktní formulář nebo sepište online smlouvu.