Zadejte hledaný výraz a hned se vám zobrazí řešení pro váš problém
Úvod » Strana 3
Zadejte hledaný výraz a hned se vám zobrazí řešení pro váš problém
Standardně přepis energie považujeme za hotový v okamžiku, kdy od nového zákazníka máme všechny potřebné dokumenty k přepisu energií. Do té doby jste stávajícím odběratelem Vy.
Dokončení přepisu vždy zákazníkům oznamujeme. Přestat platit můžete tedy až v momentě, kdy je dokončený přepis. Nemusíte se ničeho bát, pokud vznikne přeplatek díky platbám navíc, peníze Vám vrátíme.
Ano, tato událost může nastat. Při přepisu energií jde o společné úsilí původního a nového zákazníka. Pokud není uzavřená nová smlouva s novým zákazníkem, nemohou následovat některé další kroky.
Jsou samozřejmě výjimky, kdy se smlouva ukončí před přepisem energie na někoho nového. Více informací k tomuto tématu dohledáte zde.
Na základě plné moci nemusíte řešit své požadavky zvlášť s jednotlivými distributory, všechno za Vás zařídíme my. Především jde o hladký průběh při komunikaci „Smlouvy o připojení“, kterou je potřeba ukončit na straně stávajícího zákazníka a vytvořit tak novou „Smlouvu o připojení“ pro nového zákazníka
Nyní máte možnost provést přepis energií online bez nutnosti návštěvy pobočky. Přepis energií za Vás provedou naši specialisté.
I tak bude z Vaší strany nutná součinnost:
Sdílení účtu zákazníka je možnost jak sdílet své energie s kýmkoliv komu dáte své svolení. Jednoduše se dá říct, že vy nebo kdokoliv jiný může spravovat energie mnoha lidí i firem. A to vše pod jedním přístup do Samoobsluhy.
Příklad vidíte na obrázku níže, kde má uživatel v horním menu možnost přepnout do správy jiného zákazníka a ovládat tak jeho účet, zařídit za něj změny nebo zkontrolovat platby a vyúčtování.
V prvé řadě je třeba říct, že o povolení sdílené osoby musí vždy požádat majitel daného odběrného místa a to pomocí svého přístupu do zákaznické samoobsluhy.
Po přihlášení stačí vyhledat online formulář „Změna sdílení účtu“, kde žadatel vyplní potřebná pole, vloží vyplněnou a podepsanou plnou moc (její vzor je k dispozici ke stažení přímo ve formuláři) a vyplněný formulář odešle.
Kolegové po zpracování žádosti a vytvoření sdílené osoby zašlou pokyny k registraci účtu. Sdílená osoba nemusí být zákazníkem společnosti Centropolu. O svolení přístupu žádá majitel/zákazník pro koho potřebuje.
V případě, že naleznete nesrovnalost na naší smlouvě, kontaktujte prosím naši zákaznickou linku 478 575 555 nebo napište na naši e-mailovou adresu obchod@centropol.cz, kde Vám rádi dokumenty opravíme a pošleme znovu k podpisu.
Pro jednodušší vyřízení si prosím k ruce připravte některý z dokumentů od stávajícího dodavatele, které nám pomohou správně vyřídit přechod k Centropolu:
Délka procesu změny dodavatele se vždy odvíjí od podmínek Vaší smlouvy u současného dodavatele.
I to se může stát. Někdy se registrace nepodaří hned z několika důvodů. V takovém případě pošleme e-mail, kde informujeme o následujícím postupu. Pojďme si některé příklady uvést:
Registrace je úplně snadná. Stačí vyplnit do registračního formuláře své jméno, příjmení, e-mail a telefonní číslo. Potom už jen kliknete na tlačítko registrovat a můžete začít Samoobsluhu používat.
Zasíláme SIM karty pouze ve variantě 3v1 (neboli TRIO SIM), která obsahuje všechny 3 velikosti čipu (standardní, micro a nano), takže si sami vylomíte ten, který budete potřebovat.
Vylamovací adaptér (rámeček, redukce) je vhodný pro využití jedné SIM karty na převedení požadované velikosti SIM karty u daného telefonu.
Nová SIM karta se Vám bude hodit při ztrátě, odcizení, v případě nevyhovujícího rozměru, poškození té původní anebo v případě potřeby SIM podporující LTE.
Ne vždy jde však o bezplatný úkon (zpoplatněno dle ceníku služeb).
Požádat o výměnu SIM karty můžete telefonicky na Zákaznické lince, která je pro Vás zdarma k dispozici ze sítě CENTROPOL pod číslem *22, nebo elektronickou formou na adrese mobil@centropol.cz či online požadavkem z webu.
Patříte mezi naše zákazníky? Uveďte prosím požadované údaje, rychleji váš požadavek vyřídíme.