K čemu slouží samoobsluha
Máme tu pro Vás Samoobsluhu pro mobilní tarify a nově i pro elektřinu a plyn, kterou jsme spustili v březnu 2019.
Co najdu v samoobsluze pro mobilní tarify
V telefonní samoobsluze si můžete stáhnout všechna vyúčtování a podrobný výpis hovorů. Snadno změníte kontaktní nebo osobní údaje. Aktivaci datových balíčků a změnu tarifu, způsobu platby nebo zasílání vyúčtování zvládnete prostřednictvím několika kliknutí.
Co najdu v samoobsluze pro elektřinu a plyn
Samoobsluha pro elektřinu a plyn nabídne vše, na co si jen vzpomenete. Uvidíte přehled svých plateb nebo detailní informace o odběrném místě. Můžete provádět samoodečet elektřiny nebo plynu, požádat o změnu své zálohy nebo úpravu smlouvy
Jak získám přístup do samoobsluhy
V případě samoobsluhy pro služby mobilního operátora je to snadné. Stačí si na této stránce nechat zaslat SMS s jednorázovým heslem na své Centropol telefonní číslo. Po přihlášení si nastavíte nové heslo, kterým se poté budete pravidelně přihlašovat.
Aby to bylo jednoduché i u elektřiny a plynu, vyplňte registrační údaje a odešlete. Pokud si nevíte rady, s registrací vám pomůže náš specialista na Zákaznické lince 478 575 555, který Vám vygeneruje heslo potřebné pro vstup do samoobsluhy.