Vážení zákazníci, v době od 23.12. 2024.- 31.12.2024 vás na zákaznické lince obsloužíme v době od 8:00-16:30. Děkujeme za pochopení a přejeme klidné svátky.

×
Vyhledat na webu
Zavřít

Jak zadat kontrolní odečet pro domácnost?

Kontrolní odečet Vám pomůže při změně produktu, změně ceny na konci roku nebo změně technických parametrů.

Stačí opsat aktuální stav z elektroměru nebo plynoměru, poslat nám jej a my ho předáme distributorovi k zaevidování do řádného vyúčtování. Jedná se o záznam spotřebované energie. Kontrolní odečet lze zadat do 25 dní od data odečtu u elektřiny a do 12 dní u plynu. Tento typ odečtu můžete zadat i přímo v online samoobsluze. Kontrolní samoodečet můžete zaslat kdykoliv v průběhu kalendářního roku. Maximální počet je 20 odečtů za jeden kalendářní rok.

Kontrolní odečet Vám pomůže kontrolovat spotřebu v průběhu roku (například konec a začátek topné sezóny, odjez na dovolenou, pronájem bytu, apod.).

Při odečtu zadejte čísla, která vidíte na elektroměru nebo plynoměru. Pokud nevíte číslo měřidla, najdete jej na posledním vyúčtování spotřeby.