Vážení zákazníci, ve dnech 23. a  27. 12.  a následně   30.-31. 12. vás na zákaznické lince obsloužíme v době od 8:00-16:30. Děkujeme za pochopení a přejeme klidné svátky.

×
Vyhledat na webu
Zavřít

Jak na samoodečet elektřiny a plynu u domácností?

Samoodečty je možné kompletně odbavit v naší Samoobsluze a to velice jednoduše a rychle. Stačí se jen přihlásit. Pokud ještě nemáte účet a nedaří se Vám zaregistrovat, kontaktuje prosím naši zákaznickou linku +420 478 575 555.

V případě potíží v Samoobsluze můžete využít e-mailovou komunikaci.

Elektřinu nebo plyn si můžete odečíst sami. Stačí vyplnit tabulku pro příslušnou komoditu a odeslat na samoodecet@centropol.cz.

V případě konečného odečtu pro zemní plyn odešlete e-mail na konecnyodecetplyn@centropol.cz, pro elektřinu na konecnyodecet@centropol.cz (konečný odečet lze zaslat nejpozději do 3 pracovních dnů od ukončení smlouvy, po tomto datu nám distributor stavy neakceptuje), v ostatních případech odečtů, kdy je požadované vystavení faktury odesílejte na e-mail samoodecet@centropol.cz (mimořádný odečet s vystavením faktury k 31.12. lze zadat do 25 dní od data odečtu u elektřiny a do 12 dní u plynu).

Pro vyřízení Vašich požadavků lze nově využít naší Samoobsluhy.