Jak mám postupovat v případě úmrtí?
Život přináší i smutné chvíle. Abychom vám situaci alespoň trochu usnadnili, pomůžeme s přepisem elektřiny či plynu. Provedeme vás všemi potřebnými kroky a vybavíme nezbytnými formuláři.
Spolu to zvládneme.
Pro přepis z důvodu úmrtí či dědictví budete potřebovat:
- Poslední fakturu původního odběratele (pokud ji máte), případně číslo elektroměru
- Stav elektroměru k datu přepisu
- Kopii úmrtního listu původního zákazníka (pokud je k dispozici)
- Dokument prokazující vlastnické právo k dané nemovitosti, například vyjádření o dědickém řízení či kupní smlouvu
ZDE přepíšete smlouvu jednoduše online nebo můžete zaslat výše zmíněné informace na e-mail obchod@centropol.cz případně na korespondenční adresu Centropol Energy, a. s., Vaníčkova 1594/1, 400 01 Ústí nad Labem. Pokud zvolíte e-mailovou či korespondenční možnost, přiložte prosím dokument Čestné prohlášení pro ukončení smlouvy z důvodu úmrtí a kontaktní údaje nového zákazníka.
V případě, kdy vracíte nemovitost například městu a nebudete smlouvu na nikoho přepisovat, je potřeba smlouvu ukončit.
Pro ukončení smlouvy z důvodu úmrtí budete potřebovat:
- Kopii úmrtního listu původního zákazníka
- Čestné prohlášení pro ukončení smlouvy z důvodu úmrtí
- Stav elektroměru k datu přepisu
- Kopii dědického usnesení pro vyplacení případného přeplatku po ukončení smlouvy.
Pro ukončení smlouvy všechny výše zmíněné dokumenty zašlete prosím e-mailem na obchod@centropol.cz , nebo poštou na adresu Centropol Energy, a. s., Vaníčkova 1594/1, 400 01 Ústí nad Labem. Pokud jste nemáte dědické usnesení od notáře, zašlete nám ho dodatečně.
Napište nám také korespondenční adresu někoho z pozůstalých, se kterým budeme řešit všechny nutné formality.