Vážení zákazníci, v době od 23.12. 2024.- 31.12.2024 vás na zákaznické lince obsloužíme v době od 8:00-16:30. Děkujeme za pochopení a přejeme klidné svátky.

×
Vyhledat na webu
Zavřít

Co musím dokládat při přechodu k Centropolu?

Není potřeba nic složitě dokládat. Pro přechod je nutná smlouva, předsmluvní informace a plná moc. Všechny tyto formuláře Vám včas pošleme předvyplněné. Nejdříve si ale přečtěte jak přejít k Centropolu.

  • Udělením plné moci nám umožníte zastupovat Vás při všech úkonech, které je nutné pro změnu dodavatele zajistit, jako je např. podání výpovědi stávajícímu dodavateli nebo zastupování při registraci u společnosti OTE, a. s.
  • Celý proces změny dodavatele na základě Vámi podepsané plné moci kompletně vyřídíme za Vás.
  • O zahájení dodávek elektřiny od Centropol energy, a. s. Vás budeme informovat formou uvítacího dopisu, jakmile Váš stávající obchodník schválí výpověď smlouvy.
  • Smlouvu za Vás mohou vyplnit i naši operátoři. Kdykoliv můžete volat naši Zákaznickou linku 478 575 555. Pro jednodušší vyřízení si prosím k ruce připravte některý z dokumentů od stávajícího dodavatele (faktura, smlouva, dodatek ke smlouvě), které nám pomohou správně vyřídit přechod k Centropolu.