Co je třeba doložit při podání reklamace?
Každá podaná reklamace má svá pravidla a k některým je třeba doložit potřebný dokument a informace. Nejjednodušší je podat reklamaci v online samoobsluze, kde jsme pro Vás připravili i nápovědy, které Vám pomohou se správným zařazením, a získáte informace, které potřebujete, a to včetně dokumentů pro řešení dané reklamace.
Co je třeba doložit?
- Vždy potřebujeme identifikaci zákazníka, odběrné místo a co přesně reklamujete (v samoobsluze je toto vše již součástí formuláře).
- Pro nesouhlas se stavy elektroměru/plynoměru je vždy nutné doložit fotografii / předávací protokol či další podklady, kde je patrný stav.
- Při reklamaci ceníku ve vyúčtování je vhodné nám doložit i ceník, který máte sjednaný. Ceník potřebujeme kompletně celý, a to zejména z důvodu jeho platnosti. Výstřižek je nedostačující.
Co přesně doložit a jak podat reklamaci se dozvíte v reklamačním řádě.