Vážení zákazníci, ve dnech 23. a  27. 12.  a následně   30.-31. 12. vás na zákaznické lince obsloužíme v době od 8:00-16:30. Děkujeme za pochopení a přejeme klidné svátky.

×
Vyhledat na webu
Zavřít

Co je sdílení účtu a k čemu slouží?

Sdílení účtu zákazníka je možnost jak sdílet své energie s kýmkoliv komu dáte své svolení. Jednoduše se dá říct, že vy nebo kdokoliv jiný může spravovat energie mnoha lidí i firem. A to vše pod jedním přístup do Samoobsluhy.

Příklad vidíte na obrázku níže, kde má uživatel v horním menu možnost přepnout do správy jiného zákazníka a ovládat tak jeho účet, zařídit za něj změny nebo zkontrolovat platby a vyúčtování.

Jak aktivovat sdílenou osobu?

V prvé řadě je třeba říct, že o povolení sdílené osoby musí vždy požádat majitel daného odběrného místa a to pomocí svého přístupu do zákaznické samoobsluhy.
Po přihlášení stačí vyhledat online formulář „Změna sdílení účtu“, kde žadatel vyplní potřebná pole, vloží vyplněnou a podepsanou plnou moc (její vzor je k dispozici ke stažení přímo ve formuláři) a vyplněný formulář odešle.

Kolegové po zpracování žádosti a vytvoření sdílené osoby zašlou pokyny k registraci účtu. Sdílená osoba nemusí být zákazníkem společnosti Centropolu. O svolení přístupu žádá majitel/zákazník pro koho potřebuje.