Vážení zákazníci, v době od 23.12. 2024.- 31.12.2024 vás na zákaznické lince obsloužíme v době od 8:00-16:30. Děkujeme za pochopení a přejeme klidné svátky.

×
Vyhledat na webu
Zavřít

Chci změnit číslo účtu

Stačí se přihlásit do Samoobsluhy a vyplnit jednoduchý formulář, zabere to jen pár minut a změna je okamžitá.

Přihlaste se do Samoosbluhy a vyhledejte v online formulářích „Změna způsobu úhrady záloh“ nebo „Změna způsobu úhrady faktur“ dle toho, kde přesně potřebujete změnit číslo účtu. Stačí jednoduše vyplnit potřebná pole a uložit změny.

Pro nastavení nového čísla účtu e-mailem nebo poštou Vás prosíme o stažení Žádost o změnu smlouvy. Žádost vyplňte a dole zaškrtněte políčko „změna čísla účtu/SIPA“. Do popisu uveďte nové číslo bankovního účtu. Podepsanou žádost nám pošlete jako sken e-mailem na obchod@centropol.cz nebo poštou na adresu Centropol Energy, a. s., Vaníčkova 1594/1, 400 01 Ústí nad Labem. Nezapomeňte prosím přiložit doklad prokazující Vaše vlastnictví účtu (postačí hlavička výpisu z účtu, kde bude patrné Vaše jméno a číslo účtu).

Pokud je bankovní účet vedený na třetí osobu, je zapotřebí napsat čestné prohlášení, kde bude uveden souhlas zákazníka i souhlas majitele bankovního účtu k nastavení do našeho systému a vyplacení přeplatku na doložený bankovní účet. Čestné prohlášení musí být oběma stranami podepsáno.