Chci zjistit, jestli jste přijali moji platbu
Občas stačí jen drobná chyba v čísle účtu nebo variabilním symbolu. Zkontrolujte tyto údaje, které jste zadali při platbě. Sedí to? Pak je vše v pořádku.
Platby můžete jednoduše ověřit i v Samoobsluze na přehledu plateb a vyúčtování, hned na úvodní stránce po přihlášení. V přehledu tak vidíte všechny přijaté i plánované platby. V detailu jednotlivých plateb získáte podrobnější informace.
Asi jsem zadal/a chybné platební údaje
Pokud si stále nejste jisti nebo máte pocit, že jste udělali v údajích chybu, dejte nám po 3 dnech od odeslání platby vědět. Napište nám v Samoboluze přes kontaktní formulář, e-mailem na obchod@centropol.cz nebo nám zavolejte na tel. 478 575 555. Dáme to do pořádku.