Vážení zákazníci, ve dnech 23. a  27. 12.  a následně   30.-31. 12. vás na zákaznické lince obsloužíme v době od 8:00-16:30. Děkujeme za pochopení a přejeme klidné svátky.

×
Vyhledat na webu
Zavřít

Chci přejít k Centropolu

Žádost nebo požadavek na změnu dodavatele energií zabere jen pár minut. Vše zařídíme za Vás. Stačí, když nám sdělíte základní informace. Jak?

Pohodlně online

Přímo na úvodní stránce můžete zanechat telefonní číslo. Náš specialista se Vám ozve tak rychle, jak to jen půjde. Společně s Vámi připraví nezávaznou kalkulaci na míru Vašemu odběrnému místu a v případě zájmu následně připraví smlouvu k podpisu.

Pokud už jsme Vás přesvědčili, že nabízíme férové energie za rozumné cena a vynaložíme maximální úsilí, abyste byli u nás spokojeni, pusťte se rovnou do online smlouvy

Po telefonu nebo e-mailem

Nechce se Vám vyplňovat údaje? Na homepage můžete zanechat telefonní číslo a náš operátor se Vám co nejdříve ozve. Můžete nám poslat naskenované roční vyúčtování e-mailem na obchod@centropol.cz nebo nás kontaktovat na tel. 478 575 555. Snažíme se být k Vám blíž tak, [BS1] abyste si sami mohli zvolit tu nejpohodlnější cestu k dodávkám férových energií.

Stavte se za námi osobně

Otravuje Vás online komunikace a nechcete to vyřizovat po telefonu? Nevadí. Vše spolu vyřešíme na našich pobočkách.

Poznámka

Proces změny dodavatele může trvat i třeba 2 roky. Záleží vždy na aktuálním závazku, který máte u svého dodavatele.