Vážení zákazníci, ve dnech 23. a  27. 12.  a následně   30.-31. 12. vás na zákaznické lince obsloužíme v době od 8:00-16:30. Děkujeme za pochopení a přejeme klidné svátky.

×
Vyhledat na webu
Zavřít

Centropol otevřel další zákaznické centrum. Tentokráte v Plzni

PlzeňDnes.cz​, 6. 11. 2017

PLZEŇ – Společnost Centropol, přední dodavatel elektřiny a plynu v ČR, otevřela ve čtvrtek 2. listopadu 2017 nové zákaznické centrum v Plzni, v Husově ulici číslo 7. Do konce roku firma plánuje v Česku otevřít celkem 12 zákaznických center, příští rok pak dalších šest.

Stávající či potenciální zákazníci společnosti Centropol si v nově otevřeném zákaznickém centru budou moci vyřídit veškerou administrativu od změn tarifu či adresy až po podrobnosti k vyúčtování. Lidé si tu mohou také třeba nechat poradit, jak se dá ušetřit za elektřinu a plyn. Otevírání zákaznických center je součástí nové obchodní firemní strategie společnosti Centropol. 

„Ne každý chce fungovat jen prostřednictvím internetu, chytrého telefonu či telefonovat s někým, koho nevidí. A nejde jen o starší lidi. I v dnešní technologicky vyspělé době je potřeba osobního lidského kontaktu,“ říká Filip Trešl, regionální ředitel pro oblast jihozápad společnosti Centropol.

Nově otevřené zákaznické centrum v Husově ulici 7 v Plzni je pro zákazníky k dispozici v pondělí, středu od 08:00 do 17:00 hodin, v úterky a čtvrtky od 07:30 do 16:00 hodin a v pátek od 08:00 do 15:00 hodin. O zákazníky se budou starat dva zaměstnanci. 

„V současnosti máme po celé republice na 300 000 odběrných míst. V Plzni a jejím okolí dodáváme energii stále většímu počtu domácností, firem a institucí, aktuálně je to v součtu více než 20 tisíc klientů. Již nyní je zřejmé, že náš nový přístup k zákazníkům i prostřednictvím nově otevíraných center má odraz v počtu uzavřených smluv. Prognóza meziročního růstu deseti procent je nejen v tomto kraji zcela reálnou,“ dodává Aleš Pospíšil, manažer vnějších vztahů a mluvčí společnosti.