Centropol otevřel další zákaznické centrum. Tentokrát v Liberci
LiberecDnes.cz, 8. 11. 2017
LIBEREC – Společnost Centropol, přední dodavatel elektřiny a plynu v ČR, otevřela v pondělí 6. listopadu 2017 nové zákaznické centrum Centropolu v Liberci, a to na adrese Jánská 864/4, Liberec. Do konce roku firma plánuje v Česku otevřít celkem 12 zákaznických center, příští rok pak dalších šest.
Stávající či potenciální zákazníci společnosti Centropol si v nově otevřeném zákaznickém centru budou moci vyřídit veškerou administrativu od změn tarifu či adresy až po podrobnosti k vyúčtování. Lidé si tu mohou také třeba nechat poradit, jak se dá ušetřit za elektřinu a plyn. Otevírání zákaznických center je součástí nové obchodní firemní strategie společnosti Centropol.
„I v dnešní technologicky vyspělé době je osobní lidský kontakt velmi důležitý. Každý navíc nechce komunikovat jen prostřednictvím internetu, chytrého telefonu či telefonátu s někým, koho nevidí. A nejde přitom jen o starší lidi, osobní setkání mnohdy preferují i mladší zákazníci,“ říká Aleš Kaděra, regionální ředitel pro oblast severní Čechy společnosti Centropol.
Nově otevřené zákaznické centrum v Jánské 864/4 v Liberci je pro zákazníky k dispozici v pondělí, středu od 8:00 do 17:00 hodin, v úterý a čtvrtek od 7:00 do 15:30 hodin a v pátek od 8:00 do 15:00 hodin. O zákazníky se bude starat dva zaměstnanci.
„V současnosti máme po celé republice na 300 000 odběrných míst. V Liberci a jeho okolí dodáváme energii stále většímu počtu domácností, firem a institucí, aktuálně více než 20 tisícům klientů. Již nyní je zřejmé, že náš nový přístup k zákazníkům i prostřednictvím nově otevíraných center má odraz v počtu uzavřených smluv. Prognóza meziročního růstu deseti procent je nejen v tomto kraji zcela reálnou,“ dodává Aleš Pospíšil, manažer vnějších vztahů a mluvčí společnosti.