Můj Mobil Jak zjistím potřebnou velikost SIM karty pro moje zařízení? Více informací Co dělat, pokud potřebuji vyměnit SIM kartu? Více informací Jak mohu odstoupit od smlouvy? Více informací Co mám dělat, pokud nesouhlasím s vyřízením reklamace? Více informací Jak mohu reklamovat vyúčtování nebo službu? Více informací Co dělat, když mi nepřijde vyúčtování? Více informací Co se stane, když zaplatím po datu splatnosti? Více informací Nechci platit za zasílání tištěného vyúčtování. Více informací Mohu si nastavit trvalý příkaz na uhrazení vyúčtování? Více informací Jak mohu hradit vyúčtování za mobilní služby? Více informací Mohu službu využívat v zahraničí? Více informací Na jaké síti služba funguje? Více informací Co je to limit služeb? Více informací Jakým způsobem mohu aktivovat službu s novým telefonním číslem? Více informací Jak přenos telefonního čísla probíhá? Více informací Co je kód OKU? Více informací Co potřebuji k přenosu telefonního čísla? Více informací Chci sjednat smlouvu Více informací Přišla mi upomínka, i když jsem zaplatil/a Více informací Mám moc vysokou fakturu a nerozumím jednotlivým položkám Více informací Chci převést telefonní číslo na jinou osobu Více informací Měním příjmení, adresu nebo název firmy Více informací