Vyhledat na webu
Zavřít

Elektřina
za 4 839 Kč/MWh
vč. DPH

 

  • 4 839 Kč/MWh (3 999 Kč/MWh bez DPH)
  • Pouze 109 Kč měsíční fixní plat (90 Kč/měsíc bez DPH)
  • Fixovaná cena  na 12 měsíců
Spočítat a sjednat online

Nebo si zavolejme

Přesvědčíme vás, že v Centropolu jste správně

Důvěřuje nám už přes  290 000 zákazníků a noví stále přibývají. Přidejte se k nim a získejte výhodnou cenu elektřiny, která je fixovaná na optimální jeden rok.


Proč Fixně online

Fixovaná cena

4 839 Kč /MWh vč. DPH (3 999 Kč bez DPH), cena je pod stropem a fixovaná po celý rok. Měsíční poplatek je nízký, pouze 109 Kč (90 Kč bez DPH)

Smlouva na 1  rok

Smlouvu podepíšete na optimálních 12 měsíců. To je při dnešním vývoji cen tak akorát, ani málo, ani moc.

Online sjednání  

Třeba z pohodlí domova, sjednání ceny a podpis smlouvy je online, veškerá komunikace je také bez papírů a vyúčtování najdete v online samoobsluze.

Kdy přemýšlet o produktu
Fixně online?

S elektřinou Fixně máte jistotu, že cena za dodávky zůstane po celou dobu smlouvy naprosto stejná. Svoje výdaje tak držíte pevně pod kontrolou. Zároveň si vše zařídíte online, komunikace je bez papírů, placení záloh i vracení přeplatků převodem z banky. Vyúčtování vám uložíme v naší online samoobsluze.

Detailní ceník

Již nelze sjednat
Plyn

FIXNĚ ONLINE na 1 rok

Segment: Domácnost i Podnikatel

Distribuční rok: 2023

Platnost: od 15. 05. 2023

  • Miroslava Turečková
    google

    „S firmou Centropol mám jen ty nejlepší zkušenosti. Když jsem před časem ve slabé chvilce uzavřela smlouvu se „Šmejdy“, tak jsem po podrobném prostudování zjistila, že je smlouva pro mne velice nevýhodná. Měla jsem dojem, že už s tím nic nepůjde udělat.  Došla jsem, ale na pražskou pobočku, kde mi zaměstnankyně Centropolu dobře poradila a po tom, co jsem jí dala plnou moc za mě vše k mé spokojenosti vyřídila a z nevýhodné smlouvy mě vyvázala.“

  • Radek Soukup
    google

    „Impuls ke změně byla nová, „lepší“ nabídka od tehdejšího dodavatele. Nabídka se ale ukázala výhodná spíše pro druhou stranu než pro mě. Poptal jsem tedy další dodavatele a Centropol mi nabídl tu nejnižší cenu, které se můj tehdejší dodavatel přiblížil, ale zůstat jsem nechtěl kvůli předchozí „výhodné“ nabídce. Očekávám totiž férové jednání a nízkou cenu i po uplynutí stávající smlouvy. Nevím, proč bych měl platit víc než noví zákazníci.“

  • Lubomír Machoň
    google

    „Jsem u Centropolu přes 3 roky a hned na začátku spolupráce jsem dostal k dispozici obchodníka, který se stará přímo o mě a všechno zařídí. Podpis smlouvy proběhl hladce během osobní schůzky podle předem domluvených podmínek. Pro mě osobně skvělá pomoc, protože v otázkách okolo energetiky se orientuji jen okrajově. Navíc mi jednou za čas přijde časopis Céčko, kde je zajímavé počtení o cestování, technice a dalších tématech.“

  • Lucie Bartáková
    google

    „Na Centropolu se mi líbí, že kdykoli potřebuji, vždy mi ochotně poradí a pomůžou s řešením mého problému. Ať už na pobočce nebo po telefonu jsou všichni operátoři vždy připravení pomoci s jakýmkoli problémem.“

  • Martina Vojtíšková
    google

    „Čerpám od Centropolu všechny produkty, které nabízí. Tím šetřím za energie i za volání, protože každý měsíc mám 50 volných minut.“

Vy se ptáte – my odpovídáme

  • Co musím doložit při přechodu k Centropolu?

    Je to velmi jednoduché – většinou není potřeba dokládat vůbec nic. Pro přechod je nutná smlouva, předsmluvní informace a plná moc. Všechny tyto formuláře vám včas pošleme předvyplněné. Pokud bychom přeci jen  potřebovali nějaké doplňující informace, náš operátor je s vámi projde a jednoduše se doplní.

  • Jaký je rozdíl mezi vysokým a nízkým tarifem?

    Pokud používáte vysoký i nízký tarif, znamená to, že po část dne platíte nižší cenu za elektřinu. Nízký tarif se zapíná v různých regionech v různých částech dne. Spínání je řízeno centrálně pomocí hromadného dálkového ovládání (HDO).

  • Jak získám přístup do samoobsluhy?

    Pokud jste klientem Centropolu, máte možnost si všechny aktivity spojené s energiemi kontrolovat online. S registrací vám pomůže náš specialista na Zákaznické lince 478 575 555, který vám vygeneruje heslo potřebné pro vstup a poradí vám se základním nastavením.

  • Jaký je rozdíl mezi odstoupením od smlouvy a výpovědí?

    Odstoupit od smlouvy s novým dodavatelem můžete bezplatně do 14 dnů od podpisu. Po uplynutí této lhůty obvykle přicházejí na řadu sankce. Těm se můžete vyhnout, pokud podáte výpověď.

    Výpověď můžete podat až do 15 dnů od zahájení dodávek energií, a to bez jakýchkoli poplatků. Podmínkou ovšem je, že jste smlouvu uzavřeli s podomním obchodníkem nebo na dálku – například telefonicky. Pokud jste smlouvu uzavřeli osobně na pobočce, výpověď podat nemůžete.

  • Kde najdu svoje zákaznické číslo?

    Vaše zákaznické číslo začíná písmenem Z a naleznete ho v pravém horním rohu vaší faktury nebo platebního kalendáře. Zákaznické číslo používejte, pokud s námi řešíte jakoukoli situaci. Pomůže nám to rychleji najít vaše údaje.

Sjednejte si cenu elektřiny pod stropem

Zařiďte si smlouvu s výhodnou fixovanou cenou na optimální 1 rok.