Úvod » Pro domácnosti » Plyn pro domácnosti » Plyn Fixně online pro začátek
Proč Fixně online?
- 1 434 Kč/MWh vč. DPH (1 185 Kč/MWh bez DPH) je cena fixovaná na 1 rok.
- 1 525 Kč/MWh vč. DPH (1 260 Kč/MWh bez DPH) je cena fixovaná na 1,5 roku.
Kdy přemýšlet o fixním produktu?
S plynem Fixně máte jistotu, že cena za dodávky zůstane po celou dobu smlouvy naprosto stejná. Svoje výdaje tak držíte pevně pod kontrolou. Zároveň si můžete vybrat způsob komunikace, placení záloh i vracení přeplatků. Vyúčtování vám tedy rádi pošleme i v papírové podobě, abyste si ho mohli založit a kdykoliv se k němu vrátit.
Další informace najdete v detailním ceníku.
Detailní ceníky
FIXNĚ ONLINE PRO ZAČÁTEK na 1 rok
Komodita: Plyn
Segment: Domácnost
Distribuční rok: 2024
Platnost: od 30. 08. 2024
FIXNĚ ONLINE PRO ZAČÁTEK na 1,5 roku
Komodita: Plyn
Segment: Domácnost
Distribuční rok: 2024
Platnost: od 04. 04. 2024
Vy se ptáte – my odpovídáme
-
Co musím doložit při přechodu k Centropolu?
Je to velmi jednoduché – není potřeba dokládat vůbec nic. Pro přechod je nutná smlouva, předsmluvní informace a plná moc. Všechny tyto formuláře vám včas pošleme předvyplněné.
-
Jaký je rozdíl mezi vysokým a nízkým tarifem?
Pokud používáte vysoký i nízký tarif, znamená to, že po část dne platíte nižší cenu za elektřinu. Nízký tarif se zapíná v různých regionech v různých částech dne. Spínání je řízeno centrálně pomocí hromadného dálkového ovládání (HDO).
-
Jak získám přístup do samoobsluhy?
Pokud jste klientem Centropolu, máte možnost si všechny aktivity spojené s energiemi kontrolovat Online. S registrací vám pomůže náš specialista na Zákaznické lince 478 575 555, který vám vygeneruje heslo potřebné pro vstup a poradí vám se základním nastavením.
-
Jaký je rozdíl mezi odstoupením od smlouvy a výpovědí?
Odstoupit od smlouvy s novým dodavatelem můžete bezplatně do 14 dnů od podpisu. Po uplynutí této lhůty obvykle přicházejí na řadu sankce. Těm se můžete vyhnout, pokud podáte výpověď.
Výpověď můžete podat až do 15 dnů od zahájení dodávek energií, a to bez jakýchkoli poplatků. Podmínkou ovšem je, že jste smlouvu uzavřeli s podomním obchodníkem nebo na dálku – například telefonicky. Pokud jste smlouvu uzavřeli osobně na pobočce, výpověď podat nemůžete.
-
Kde najdu svoje zákaznické číslo?
Vaše zákaznické číslo začíná písmenem Z a naleznete ho v pravém horním rohu vaší faktury nebo platebního kalendáře. Zákaznické číslo používejte, pokud s námi řešíte jakoukoli situaci. Pomůže nám to rychleji najít vaše údaje.