Úvod » Pro domácnosti » Elektřina pro domácnosti » Elektřina Mini
Proč Mini?
- Cena za dodávku 4 223 Kč/MWh vč. DPH (3 490 Kč/MWh bez DPH) a nízký měsíční plat pouze 54 Kč bez DPH
- Vhodné pro chaty, chalupy, garáže a odběrná místa s velmi nízkou roční spotřebou do 1,2 MWh
- Fixní cena na dva roky
- Pouze pro neprůběhová měření typu C (produkt není určen pro majitele solárních elektráren)
Kdy začít přemýšlet o Mini?
Pro jakýkoliv objekt s nízkou spotřebou je Mini ideální volba. V rámci celého trhu jen horko těžko najdete výhodnější produkt pro svou chatu, chalupu, garáž či malý byt. Díky nízkému měsíčnímu fixnímu poplatku totiž platíte prakticky jen za elektřinu jako takovou bez zbytečných nákladů navíc. Podtrženo sečteno, pokud máte roční spotřebu do 1,2 MWh, Mini je pro vás jako stvořené a dosud nemá na trhu konkurenci.
Který produkt je pro vás ten pravý? Mini nebo Fix?
Detailní ceníky
MINI na 2 roky
Komodita: Elektřina
Segment: Domácnost
Distribuční rok: 2024
Platnost: od 29. 04. 2024
Proč je produkt MINI výhodný pro nízkou spotřebu elektřiny?
Měsíční fixní poplatky bez ohledu na množství spotřebované elektřiny v malých nebo sezónně obývaných nemovitostech často tvoří i čtvrtinu celé faktury. Zatímco poplatek distributorovi je daný zákonem a snížit nelze, náš fixní poplatek u MINI jsme nastavili jen na 65 Kč vč. DPH. Díky tomu s námi můžete šetřit všude tam, kde máte nízkou spotřebu elektřiny. Místo drahého proudu tak můžete udělat radost někomu z rodiny nebo sobě.
Další informace najdete v detailním ceníku.
Vy se ptáte – my odpovídáme
-
Co musím doložit při přechodu k Centropolu?
Je to velmi jednoduché – není potřeba dokládat vůbec nic. Pro přechod je nutná smlouva, předsmluvní informace a plná moc. Všechny tyto formuláře vám včas pošleme předvyplněné.
-
Jaký je rozdíl mezi vysokým a nízkým tarifem?
Pokud používáte vysoký i nízký tarif, znamená to, že po část dne platíte nižší cenu za elektřinu. Nízký tarif se zapíná v různých regionech v různých částech dne. Spínání je řízeno centrálně pomocí hromadného dálkového ovládání (HDO).
-
Jak získám přístup do samoobsluhy?
Pokud jste klientem Centropolu, máte možnost si všechny aktivity spojené s energiemi kontrolovat Online. S registrací vám pomůže náš specialista na Zákaznické lince 478 575 555, který vám vygeneruje heslo potřebné pro vstup a poradí vám se základním nastavením.
-
Jaký je rozdíl mezi odstoupením od smlouvy a výpovědí?
Odstoupit od smlouvy s novým dodavatelem můžete bezplatně do 14 dnů od podpisu. Po uplynutí této lhůty obvykle přicházejí na řadu sankce. Těm se můžete vyhnout, pokud podáte výpověď.
Výpověď můžete podat až do 15 dnů od zahájení dodávek energií, a to bez jakýchkoli poplatků. Podmínkou ovšem je, že jste smlouvu uzavřeli s podomním obchodníkem nebo na dálku – například telefonicky. Pokud jste smlouvu uzavřeli osobně na pobočce, výpověď podat nemůžete.
-
Kde najdu svoje zákaznické číslo?
Vaše zákaznické číslo začíná písmenem Z a naleznete ho v pravém horním rohu vaší faktury nebo platebního kalendáře. Zákaznické číslo používejte, pokud s námi řešíte jakoukoli situaci. Pomůže nám to rychleji najít vaše údaje.
Spočítejte si zálohu
Vyberte si délku závazku podle svých potřeb a uzavřete online smlouvu na nové odběrné místo.
Získejte energie přesně podle svých představ – rychle, snadno a pohodlně!