Úvod » Pro domácnosti » Elektřina pro domácnosti » Elektřina Fixně online pro začátek
Proč Fixně online pro začátek?
- Nízká cena 3 352 Kč/MWh vč. DPH (2 770 Kč/MWh bez DPH) za dodávku elektřiny při fixaci ceny na 1,5 roku.
- Nízká cena 3 413 Kč/MWh vč. DPH (2 821 Kč/MWh bez DPH) za dodávku elektřiny při fixaci ceny na 1 rok.
- Nízká cena 3 618 Kč/MWh vč. DPH (2 990 Kč/MWh bez DPH) za dodávku elektřiny při fixaci ceny na 2 roky.
Kdy přemýšlet o fixním produktu?
S elektřinou Fixně Online pro začátek máte jistotu, že cena za dodávky zůstane po celou dobu smlouvy stejná a za online sjednání dokonce ještě výhodnější než obvykle.
Svoje výdaje tak držíte pevně pod kontrolou. Navíc veškerá komunikace, správa i placení probíhá kompletně online bez jakýchkoliv starostí a s ohledem na životní prostředí. Díky tomu může být cena ještě o něco nižší.
Další informace najdete v detailním ceníku.
Detailní ceníky
FIXNĚ ONLINE PRO ZAČÁTEK na 1 rok
Komodita: Elektřina
Segment: Domácnost
Distribuční rok: 2024
Platnost: od 21. 08. 2024
FIXNĚ ONLINE PRO ZAČÁTEK na 2 roky
Komodita: Elektřina
Segment: Domácnost
Distribuční rok: 2024
Platnost: od 21. 03. 2024
FIXNĚ ONLINE PRO ZAČÁTEK na 1,5 roku
Komodita: Elektřina
Segment: Domácnost
Distribuční rok: 2024
Platnost: od 30. 08. 2024
Vy se ptáte – my odpovídáme
-
Co musím doložit při přechodu k Centropolu?
Je to velmi jednoduché – není potřeba dokládat vůbec nic. Pro přechod je nutná smlouva, předsmluvní informace a plná moc. Všechny tyto formuláře vám včas pošleme předvyplněné.
-
Jaký je rozdíl mezi vysokým a nízkým tarifem?
Pokud používáte vysoký i nízký tarif, znamená to, že po část dne platíte nižší cenu za elektřinu. Nízký tarif se zapíná v různých regionech v různých částech dne. Spínání je řízeno centrálně pomocí hromadného dálkového ovládání (HDO).
-
Jak získám přístup do samoobsluhy?
Pokud jste klientem Centropolu, máte možnost si všechny aktivity spojené s energiemi kontrolovat Online. S registrací vám pomůže náš specialista na Zákaznické lince 478 575 555, který vám vygeneruje heslo potřebné pro vstup a poradí vám se základním nastavením.
-
Jaký je rozdíl mezi odstoupením od smlouvy a výpovědí?
Odstoupit od smlouvy s novým dodavatelem můžete bezplatně do 14 dnů od podpisu. Po uplynutí této lhůty obvykle přicházejí na řadu sankce. Těm se můžete vyhnout, pokud podáte výpověď.
Výpověď můžete podat až do 15 dnů od zahájení dodávek energií, a to bez jakýchkoli poplatků. Podmínkou ovšem je, že jste smlouvu uzavřeli s podomním obchodníkem nebo na dálku – například telefonicky. Pokud jste smlouvu uzavřeli osobně na pobočce, výpověď podat nemůžete.
-
Kde najdu svoje zákaznické číslo?
Vaše zákaznické číslo začíná písmenem Z a naleznete ho v pravém horním rohu vaší faktury nebo platebního kalendáře. Zákaznické číslo používejte, pokud s námi řešíte jakoukoli situaci. Pomůže nám to rychleji najít vaše údaje.
Spočítejte si zálohu
Vyberte si délku závazku podle svých potřeb a uzavřete online smlouvu na nové odběrné místo.
Získejte energie přesně podle svých představ – rychle, snadno a pohodlně!