Úvod » Pro domácnosti » Elektřina pro domácnosti » Elektřina Fixně od podpisu 2 roky
Proč Fixně na dva roky od podpisu?
- Opravdu fixovaná a garantovaná cena na dva roky od podpisu smlouvy na jeden nebo dva roky
- Možnost výběru typu komunikace i platebních transakcí
- Po uplynutí fixace je možný přepad na produkt na dobu neurčitou, případně je možné zvolit jiný produkt z portfolia společnosti Centropol.
Kdy začít přemýšlet o fixním produktu?
S elektřinou Fixně máte absolutní volnost závazku. Svoje výdaje tak držíte pevně pod kontrolou. Zároveň si můžete vybrat způsob komunikace, placení záloh i vracení přeplatků. Vyúčtování vám tedy rádi pošleme domů i v papírové podobě, abyste si ho mohli založit a kdykoliv se k němu vrátit.
Další informace najdete v detailním ceníku.
Detailní ceníky
FIXNĚ OD PODPISU 2 ROKY
Komodita: Elektřina
Segment: Domácnost
Distribuční rok: 2023
Platnost: od 27. 09. 2022 do 31. 05. 2023
Vy se ptáte – my odpovídáme
-
Co musím doložit při přechodu k Centropolu?
Je to velmi jednoduché – není potřeba dokládat vůbec nic. Pro přechod je nutná smlouva, předsmluvní informace a plná moc. Všechny tyto formuláře vám včas pošleme předvyplněné.
-
Jaký je rozdíl mezi vysokým a nízkým tarifem?
Pokud používáte vysoký i nízký tarif, znamená to, že po část dne platíte nižší cenu za elektřinu. Nízký tarif se zapíná v různých regionech v různých částech dne. Spínání je řízeno centrálně pomocí hromadného dálkového ovládání (HDO).
-
Jak získám přístup do samoobsluhy?
Pokud jste klientem Centropolu, máte možnost si všechny aktivity spojené s energiemi kontrolovat Online. S registrací vám pomůže náš specialista na Zákaznické lince 478 575 555, který vám vygeneruje heslo potřebné pro vstup a poradí vám se základním nastavením.
-
Jaký je rozdíl mezi odstoupením od smlouvy a výpovědí?
Odstoupit od smlouvy s novým dodavatelem můžete bezplatně do 14 dnů od podpisu. Po uplynutí této lhůty obvykle přicházejí na řadu sankce. Těm se můžete vyhnout, pokud podáte výpověď.
Výpověď můžete podat až do 15 dnů od zahájení dodávek energií, a to bez jakýchkoli poplatků. Podmínkou ovšem je, že jste smlouvu uzavřeli s podomním obchodníkem nebo na dálku – například telefonicky. Pokud jste smlouvu uzavřeli osobně na pobočce, výpověď podat nemůžete.
-
Kde najdu svoje zákaznické číslo?
Vaše zákaznické číslo začíná písmenem Z a naleznete ho v pravém horním rohu vaší faktury nebo platebního kalendáře. Zákaznické číslo používejte, pokud s námi řešíte jakoukoli situaci. Pomůže nám to rychleji najít vaše údaje.