Fixovaná i volná cena,
volitelná délka závazku
- Elektřina Fixně online pro začátek od 2 738 Kč bez DPH/MWh
(3 313 Kč s DPH/MWh) - Zemní plyn od 1 145 Kč bez DPH/MWh
(1 386 s DPH/MWh)
Nejlepší nabídka energií
pro nové zákazníky!
Neplaťte víc, než je nutné, když ceny energií na trhu rostou! Přestupte k nám od svého současného dodavatele a získáte extra nízké ceny energií s možností výběru délky závazku podle svých potřeb.
Plyn
Fixně online pro začátek
na 1 rok
Fixace výhodné ceny na 1 rok
1 145 Kč za 1 MWh bez DPH (1 386 s DPH/MWh).
- Po celou dobu smlouvy zůstane cena stejná
- Smluvní závazek na 1 rok
- Komunikace bez papíru s možností platby online
Elektřina
Fixně online pro začátek
na 1,5 roku
Fixace výhodné ceny na 1,5 roku
2 738 Kč za 1 MWh bez DPH (3 313 s DPH/MWh).
- Po celou dobu smlouvy zůstane cena stejná.
- Způsob komunikace a platebních transakcí dle vašeho výběru.
- Smluvní závazek jen na 1,5 roku.
Detailní ceník
FIXNĚ ONLINE PRO ZAČÁTEK na 1,5 roku
Komodita: Elektřina
Segment: Domácnost
Distribuční rok: 2025
Platnost: od 06. 01. 2025
FIXNĚ ONLINE PRO ZAČÁTEK na 1 rok
Komodita: Plyn
Segment: Domácnost
Distribuční rok: 2025
Platnost: od 06. 01. 2025
Jak snadno dosáhnout skvělých cen
pro domácnosti
Spočítejte si nezávazně zálohu
Vyplnění online formuláře během několika minut!
Vše vyřídíme za Vás
-
Co musím doložit při přechodu k Centropolu?
Je to velmi jednoduché – většinou není potřeba dokládat vůbec nic. Pro přechod je nutná smlouva, předsmluvní informace a plná moc. Všechny tyto formuláře vám včas pošleme předvyplněné. Pokud bychom přeci jen potřebovali nějaké doplňující informace, náš operátor je s vámi projde a jednoduše se doplní.
-
Jaký je rozdíl mezi vysokým a nízkým tarifem?
Pokud používáte vysoký i nízký tarif, znamená to, že po část dne platíte nižší cenu za elektřinu. Nízký tarif se zapíná v různých regionech v různých částech dne. Spínání je řízeno centrálně pomocí hromadného dálkového ovládání (HDO).
-
Jak získám přístup do samoobsluhy?
Pokud jste klientem Centropolu, máte možnost si všechny aktivity spojené s energiemi kontrolovat online. S registrací vám pomůže náš specialista na Zákaznické lince 478 575 555, který vám vygeneruje heslo potřebné pro vstup a poradí vám se základním nastavením.
-
Jaký je rozdíl mezi odstoupením od smlouvy a výpovědí?
Odstoupit od smlouvy s novým dodavatelem můžete bezplatně do 14 dnů od podpisu. Po uplynutí této lhůty obvykle přicházejí na řadu sankce. Těm se můžete vyhnout, pokud podáte výpověď.
Výpověď můžete podat až do 15 dnů od zahájení dodávek energií, a to bez jakýchkoli poplatků. Podmínkou ovšem je, že jste smlouvu uzavřeli s podomním obchodníkem nebo na dálku – například telefonicky. Pokud jste smlouvu uzavřeli osobně na pobočce, výpověď podat nemůžete.
-
Kde najdu svoje zákaznické číslo?
Vaše zákaznické číslo začíná písmenem Z a naleznete ho v pravém horním rohu vaší faktury nebo platebního kalendáře. Zákaznické číslo používejte, pokud s námi řešíte jakoukoli situaci. Pomůže nám to rychleji najít vaše údaje.