Vážení zákazníci, v době od 23.12. 2024.- 31.12.2024 vás na zákaznické lince obsloužíme v době od 8:00-16:30. Děkujeme za pochopení a přejeme klidné svátky.

×
Vyhledat na webu
Zavřít

Získejte 1 000 Kč
na nákupy
v Albertu

Sjednejte si u nás na pobočce smlouvu nebo si nechte jen zpracovat nezávaznou nabídku a my vás odměníme dárkovou kartou Albert s:

  • 500 Kč k nabídce elektřiny nebo plynu
  • 500 Kč při podpisu smlouvy

Pojďte si pro dárkovou kartu Albert

Ve dnech 11. 9. – 31. 10. 2023 přineste na naši nejbližší pobočku svoje poslední vyúčtování za energie a ukažte účtenku z obchodu Albert.

První dárkovou kartu Albert s 500 Kč dostanete za to, že vám spočítáme, kolik u nás za energie zaplatíte.

Druhou dárkovou kartu s 500 Kč dostanete při podpisu smlouvy na dodávku energií. U nás přece dostanete skvělé ceny.

Kompletní pravidla a podmínky, jak získat dárkové karty Albert, si můžete přečíst zde.

Kde nás najdete?

Pobočky máme v 10 krajských městech. Pokud nechcete čekat, až na vás přijde řada, domluvte si na nejbližší pobočce termín schůzky.

Nejčastější otázky zákazníků

  • Co musím doložit při přechodu k Centropolu?

    Je to velmi jednoduché – většinou není potřeba dokládat vůbec nic. Pro přechod je nutná smlouva, předsmluvní informace a plná moc. Všechny tyto formuláře vám včas pošleme předvyplněné. Pokud bychom přeci jen  potřebovali nějaké doplňující informace, náš operátor je s vámi projde a jednoduše se doplní.

  • Jaký je rozdíl mezi vysokým a nízkým tarifem?

    Pokud používáte vysoký i nízký tarif, znamená to, že po část dne platíte nižší cenu za elektřinu. Nízký tarif se zapíná v různých regionech v různých částech dne. Spínání je řízeno centrálně pomocí hromadného dálkového ovládání (HDO).

  • Jak získám přístup do samoobsluhy?

    Pokud jste klientem Centropolu, máte možnost si všechny aktivity spojené s energiemi kontrolovat online. S registrací vám pomůže náš specialista na Zákaznické lince 478 575 555, který vám vygeneruje heslo potřebné pro vstup a poradí vám se základním nastavením.

  • Jaký je rozdíl mezi odstoupením od smlouvy a výpovědí?

    Odstoupit od smlouvy s novým dodavatelem můžete bezplatně do 14 dnů od podpisu. Po uplynutí této lhůty obvykle přicházejí na řadu sankce. Těm se můžete vyhnout, pokud podáte výpověď.

    Výpověď můžete podat až do 15 dnů od zahájení dodávek energií, a to bez jakýchkoli poplatků. Podmínkou ovšem je, že jste smlouvu uzavřeli s podomním obchodníkem nebo na dálku – například telefonicky. Pokud jste smlouvu uzavřeli osobně na pobočce, výpověď podat nemůžete.

  • Kde najdu svoje zákaznické číslo?

    Vaše zákaznické číslo začíná písmenem Z a naleznete ho v pravém horním rohu vaší faktury nebo platebního kalendáře. Zákaznické číslo používejte, pokud s námi řešíte jakoukoli situaci. Pomůže nám to rychleji najít vaše údaje.

Ceny energií držíme zkrátka

Nejen výhodné energie

Výhodnou cenou za energie a malou odměnou k nabídce či smlouvě to u nás teprve začíná. Dále našim zákazníkům nabízíme atraktivní slevy u našich partnerů.

Slevy a další výhody ->

S péčí a pochopením

Naše služby stále zlepšujeme a nasloucháme tomu, co říkáte. Na GoogluSeznamu jsme díky vám nejlépe hodnoceným dodavatelem za poslední rok.

Do samoobsluhy →

Zastropované ceny energií

Zastropování cen zřejmě na konci roku skončí. Zákazníky se závazkem do konce roku budeme brzy kontaktovat s novou výhodnou nabídkou. Pro ostatní chystáme řešení, které je také dostane pod cenový strop.

Více informací →