Přestala mi fungovat elektřina
Poruchy a výpadky elektřiny mohou mít více příčin. Ne vždy je ale důvod k panice.
Zkontrolujte hlavní jistič
Ze všeho nejdříve zkontrolujte pojistky a hlavní jistič, zda není ve vypnutém stavu / shozený.
Zkontrolujte vyúčtování a upomínky
K dočasnému odpojení odběrného místa může v krajním případě dojít i kvůli nezaplacené faktuře. Zkontrolujte svoje poslední vyúčtování a případné upomínky. K tomu můžete využít i naši samoobsluhu. Pokud si nejste jisti, zda k nám dorazily všechny Vaše platby, přečtěte si článek Chci zjistit, jestli jste přijali moji platbu.
Nahlaste poruchu přímo distributorovi
Máte vše zaplaceno? Pak bude možná chyba v distribuční soustavě. Nahlaste poruchu přímo Vašemu distributorovi:
- PRE distribuce (Hlavní město Praha) – tel. 800 823 823
- EG.D Distribuce (jižní Čechy a jižní Morava) – tel. 800 22 55 77
- ČEZ Distribuce (ostatní regiony) – tel. 800 850 860