Vážení zákazníci, ve dnech 23. a  27. 12.  a následně   30.-31. 12. vás na zákaznické lince obsloužíme v době od 8:00-16:30. Děkujeme za pochopení a přejeme klidné svátky.

×
Vyhledat na webu
Zavřít

Plyn
Fixně online
na 1 rok

Nižší cena než je ta zastropovaná, která navíc po celou dobu smlouvy zůstane stejná. Veškerá komunikace i placení probíhá online a bez starostí.  

Spočítat a sjednat online

Plyn Fixně online

  • Cena za dodávku 2 408 Kč/MWh vč. DPH (1 990 Kč/MWh bez DPH).
  • Nižší cena než ukládá zastropování
  • Jistota stejně ceny po celou dobu trvání smlouvy
  • Kompletní online správa

Kdy začít přemýšlet o produktu
Fixně?

S plynem Fixně máte jistotu, že cena za dodávky zůstane po celou dobu smlouvy stejná a v tuto chvíli nižší než ta zastropovaná. Svoje výdaje tak držíte pevně pod kontrolou po celý rok. Navíc veškerá komunikace, správa i placení probíhá kompletně online bez jakýchkoliv starostí a s ohledem na životní prostředí. 

Další informace najdete v detailním ceníku.

Detailní ceník

Již nelze sjednat
Plyn

FIXNĚ ONLINE na 1 rok

Komodita: Plyn

Segment: Domácnost i Podnikatel

Distribuční rok: 2023

Platnost: od 15. 05. 2023

Vy se ptáte – my odpovídáme

  • Co musím doložit při přechodu k Centropolu?

    Je to velmi jednoduché – není potřeba dokládat vůbec nic. Pro přechod je nutná smlouva, předsmluvní informace a plná moc. Všechny tyto formuláře vám včas pošleme předvyplněné.

  • Jaký je rozdíl mezi vysokým a nízkým tarifem?

    Pokud používáte vysoký i nízký tarif, znamená to, že po část dne platíte nižší cenu za elektřinu. Nízký tarif se zapíná v různých regionech v různých částech dne. Spínání je řízeno centrálně pomocí hromadného dálkového ovládání (HDO).

  • Jak získám přístup do samoobsluhy?

    Pokud jste klientem Centropolu, máte možnost si všechny aktivity spojené s energiemi kontrolovat Online. S registrací vám pomůže náš specialista na Zákaznické lince 478 575 555, který vám vygeneruje heslo potřebné pro vstup a poradí vám se základním nastavením.

  • Jaký je rozdíl mezi odstoupením od smlouvy a výpovědí?

    Odstoupit od smlouvy s novým dodavatelem můžete bezplatně do 14 dnů od podpisu. Po uplynutí této lhůty obvykle přicházejí na řadu sankce. Těm se můžete vyhnout, pokud podáte výpověď.u003cbr /u003eu003cbr /u003eVýpověď můžete podat až do 15 dnů od zahájení dodávek energií, a to bez jakýchkoli poplatků. Podmínkou ovšem je, že jste smlouvu uzavřeli s podomním obchodníkem nebo na dálku – například telefonicky. Pokud jste smlouvu uzavřeli osobně na pobočce, výpověď podat nemůžete.

  • Kde najdu svoje zákaznické číslo?

    Vaše zákaznické číslo začíná písmenem Z a naleznete ho v pravém horním rohu vaší faktury nebo platebního kalendáře. Zákaznické číslo používejte, pokud s námi řešíte jakoukoli situaci. Pomůže nám to rychleji najít vaše údaje.