Jak mohu reklamovat vyúčtování nebo službu?
Většinu reklamací je možné vyřešit telefonicky na naší zákaznické lince 478 575 555 ve všední dny mezi 8:00 a 18:00. Pokud je situace složitější, budou veškeré informace předány na příslušné oddělení, které reklamaci vyřídí nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. O vyřízení reklamace budete samozřejmě informováni.
Dále je možné podat reklamaci prostřednictvím e-mailu fakturace@centropol.cz.
Pokud budete zasílat písemnou reklamaci, uveďte prosím kontaktní a případně identifikační údaje (zákaznické číslo, které naleznete na faktuře, případně aktuální kontaktní telefon, na kterém budete k zastižení) a podrobný popis reklamované situace. Dopis zašlete na adresu:
CENTROPOL ENERGY, a. s.
Vaníčkova 1594/1
400 01 Ústí nad Labem