Úvod » Pro firmy » Elektřina pro podnikatele » Elektřina Bez Závazku Podnikatel
Proč Bez závazku?
- Smlouva bez časového závazku
- 3měsíční výpovědní lhůta
- Možnost kdykoliv udělat změnu
Kdy začít přemýšlet o produktu Bez závazku?
Pokud se neradi k čemukoliv zavazujete, sáhněte po elektřině Bez závazku. Smlouva na dobu neurčitou vám umožní prakticky kdykoliv se rozhodnout jinak a udělat změnu. Elektřinu pro vás nenakoupíme do zásoby, a proto se její cena může v průběhu času měnit.
Zároveň si můžete vybrat způsob komunikace, placení záloh i vracení přeplatků. Doporučujeme zvolit elektronickou komunikaci a bezhotovostní platební styk.
Další informace najdete v detailním ceníku.
Detailní ceníky
BEZ ZÁVAZKU PRO PODNIKATELE
Segment: Podnikatel
Distribuční rok: 2024
Platnost: od 24. 10. 2023
Vy se ptáte – my odpovídáme
-
Co musím doložit při přechodu k Centropolu?
Je to velmi jednoduché – není potřeba dokládat vůbec nic. Pro přechod je nutná smlouva, předsmluvní informace a plná moc. Všechny tyto formuláře vám včas pošleme předvyplněné.
-
Jaký je rozdíl mezi vysokým a nízkým tarifem?
Pokud používáte vysoký i nízký tarif, znamená to, že po část dne platíte nižší cenu za elektřinu. Nízký tarif se zapíná v různých regionech v různých částech dne. Spínání je řízeno centrálně pomocí hromadného dálkového ovládání (HDO).
-
Jak získám přístup do samoobsluhy?
Pokud jste klientem Centropolu, máte možnost si všechny aktivity spojené s energiemi kontrolovat Online. S registrací vám pomůže náš specialista na Zákaznické lince 478 575 555, který vám vygeneruje heslo potřebné pro vstup a poradí vám se základním nastavením.u003cbr /u003eu003cbr /u003eu0026nbsp;
-
Jaký je rozdíl mezi odstoupením od smlouvy a výpovědí?
Odstoupit od smlouvy s novým dodavatelem můžete bezplatně do 14 dnů od podpisu. Po uplynutí této lhůty obvykle přicházejí na řadu sankce. Těm se můžete vyhnout, pokud podáte výpověď.u003cbr /u003eu003cbr /u003eVýpověď můžete podat až do 15 dnů od zahájení dodávek energií, a to bez jakýchkoli poplatků. Podmínkou ovšem je, že jste smlouvu uzavřeli s podomním obchodníkem nebo na dálku – například telefonicky. Pokud jste smlouvu uzavřeli osobně na pobočce, výpověď podat nemůžete.
-
Kde najdu svoje zákaznické číslo?
Vaše zákaznické číslo začíná písmenem Z a naleznete ho v pravém horním rohu vaší faktury nebo platebního kalendáře. Zákaznické číslo používejte, pokud s námi řešíte jakoukoli situaci. Pomůže nám to rychleji najít vaše údaje.