Naše nabídka je jednoduchá
Elektřina
Bez závazku pro podnikatele
Kdykoli můžete udělat změnu
4 395 Kč za 1 MWh silové elektřiny bez DPH.
- 119 Kč měsíční fixní plat
- Smlouva je bez časového závazku
- 3měsíční výpovědní lhůta
Elektřina
Fixně pro podnikatele na 2 roky
Výdaje máte pod kontrolou
3 250 Kč za 1 MWh silové elektřiny bez DPH.
- 125 Kč měsíční fixní plat
- Po celou dobu smlouvy zůstane cena stejná
- Smluvní závazek jen na 24 měsíců
Elektřina
Fixně pro podnikatele na 1 rok
Výdaje máte pod kontrolou
3 650 Kč za 1 MWh silové elektřiny bez DPH.
- 125 Kč měsíční fixní plat
- Po celou dobu smlouvy zůstane cena stejná
- Smluvní závazek jen na 18 měsíců
Začít šetřit je snadné
vše zařídíme za vás a kompletně online
Zanechte kontakt
Jednoduše nám na sebe nechte kontakt ve formuláři dole a my se vám ozveme co nejdříve. Vy si zatím můžete přichystat své poslední vyúčtování.
Ozveme se a doladíme detaily
Nechte nám na sebe kontakt. My vám zavoláme a dohodneme finální podobu nabídky.
Hotovo! Převod zařídíme za vás
Pokud se vám nabídka bude líbit, podepíšete smlouvu a máte hotovo. Výpověď u stávajícího dodavatele už obstaráme my.
Vy se ptáte – my odpovídáme
-
Co musím doložit při přechodu k Centropolu?
Je to velmi jednoduché – není potřeba dokládat vůbec nic. Pro přechod je nutná smlouva, předsmluvní informace a plná moc. Všechny tyto formuláře vám včas pošleme předvyplněné.
-
Jaký je rozdíl mezi vysokým a nízkým tarifem?
Pokud používáte vysoký i nízký tarif, znamená to, že po část dne platíte nižší cenu za elektřinu. Nízký tarif se zapíná v různých regionech v různých částech dne. Spínání je řízeno centrálně pomocí hromadného dálkového ovládání (HDO).
-
Jak získám přístup do samoobsluhy?
Pokud jste klientem Centropolu, máte možnost si všechny aktivity spojené s energiemi kontrolovat online. S registrací vám pomůže náš specialista na Zákaznické lince 478 575 555, který vám vygeneruje heslo potřebné pro vstup a poradí vám se základním nastavením.
-
Jaký je rozdíl mezi odstoupením od smlouvy a výpovědí?
Odstoupit od smlouvy s novým dodavatelem můžete bezplatně do 14 dnů od podpisu. Po uplynutí této lhůty obvykle dochází k sankčnímu postihu za nedodržení smluvních podmínek. Těm se můžete vyhnout, pokud podáte výpověď.
Výpověď můžete podat až do 15 dnů od zahájení dodávek energií, a to bez jakýchkoli poplatků. Podmínkou ovšem je, že jste smlouvu uzavřeli s podomním obchodníkem nebo na dálku – například telefonicky. Pokud jste smlouvu uzavřeli osobně na pobočce, výpověď podat nemůžete.
-
Kde najdu svoje zákaznické číslo?
Vaše zákaznické číslo začíná písmenem Z a naleznete ho v pravém horním rohu vaší faktury nebo platebního kalendáře. Zákaznické číslo používejte, pokud s námi řešíte jakoukoli situaci. Pomůže nám to rychleji najít vaše údaje.
S Centropolem šetří nejen firmy, ale i domácnosti
Už od roku 2002 pomáháme tisícům domácností ušetřit výdaje za elektřinu. Na vaší spokojenosti nám velmi záleží, a tak vám po celou dobu nasloucháme a vaše podněty proměňujeme v reálná řešení. Společně hledáme podobu „ideálního“ dodavatele energií a snažíme se mu v péči o naše zákazníky co nejvíce přiblížit. Vaše důvěra je pro nás velkým závazkem.
Říkají o nás …
Záleží nám na tom, jak nás hodnotíte. Když narazíme v recenzích na problém, snažíme se ho okamžitě řešit a uživatele kontaktovat. Vybrané recenze: